HTML

Az élet szép... hát neked magyarázzam ??!

Drága Viewer! Ne napi beszámolót várj arról h épp melyik pasival hogyan kavartam... Szeretem az embereket akik még nem lusták gondolkodni,akik szeretnek belegondolni olyan dolgokba és beszélni is róluk,amelyek egyeseknek tabuk,mások meg puszta lustaságból szarnak bele... Én sokszor teszek ilyet...mert fontosnak tartom. 14 évesen nem fogom megváltani a világot ,de ha nem rögzítem valahol az összegyülemlett szennyet a fejemből akkor rohadni kezd..és büdös lesz ... Nem vagyok különleges...mert állítólag mindenki az,ezért senki sem. Egy vagyok a sok közül....nem bánom ha így marad de mégkevésbé ha nem .

Friss topikok

  • Gépsonka007: off egy kuka is több tízezer Forint, szóval jól megszopatnál egy magánszemélyt azzal, hogy tönkre ... (2012.08.26. 14:30) Látszatemberség
  • .........: Értettem amit írtál , most csak 2 cikket szeretnék mutatni: Az egyik: web.axelero.hu/kesz/jel/03_0... (2010.08.08. 04:39) Akkor valljunk...
  • Uruviel: @GTCS6: Hát köszönöm h elolvastad és örülök ha tetszett ,de legalábbis nem csalódtál :) A zene meg... (2010.07.16. 11:13) Akkor egy keveset rólam...

Linkblog

Akkor egy keveset rólam...

2010.07.15. 12:01 Uruviel

14,veszprémi,elvont,álmodozó,elvált szülők...,állatkert házonbelül,barna haj,barna szem,semmi extra(látszólag...).

Nem bizonygatok,nem terelek,ez vagyok én.NEM EMO! a 21.század megköveteli h már az elején leszögezzem...nem cigizek,nem szívok,pia is ritkán,de élni tudni kell :) ugyh koncertek,fesztiválok ezerrel!a zene fontos,de nem minden.Bár sokmindent elfeledtet,sok emléket hoz fel a múltból és sokat árulkodik a jövőről...

Állítólag az élet nem szép,nem szar hanem úgy jó ahogy van... a legnagyobb baromság amit valaha hallottam! Ezt az olyan emberek mondják akiket nem érdekel a jövő.Ez nem én vagyok! Sétáltam már napnyugtakor a Balaton-parton,útszélén szakadó esőben,napraforgótáblában miközben ciripeltek a tücskök,hajnalban hullószirmú cseresznyefák alatt,éjfélkor temetőben...egyedül.Megbámultak...mert sekélyes parasztok...vagy mert irigykednek hogy ők nem teheteik azt amihez épp kedvük van.

Pénz,politika,felnőttek... nem lehet leszarni mert ők irányítják az életem,mindenki életét. De néha olyan jó legalább úgy csinálni mintha nem léteznének.Felelősség...nagy szó. Anyám szerint fogalmam sincs róla,mit jelent.Ha így lenne,már rég a saját hányásomban feküdnék vmi hugyszagú sikátorban...

Felnőtt jogokat akarok,de mégsem akarok felnőni.Megfájdul a fejem,ha látom magam előtt ahogy egy aszottbőrű,bagószagú öregasszony görnyed az asztalnál,kiégőben lévő lámpaizzóval és a számlákat számolgatja...

Nem úgy akarok meghalni,hogy nem tettem semmi érdemlegeset amiért emlékeznének rám. Nem akarok egy teszkós kasszás lenni,aki 53 évesen meghal színinfarktusban a sok automatás kávétól...

Szeretném szeretni az életem,de annyira bonyolult...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uruviel.blog.hu/api/trackback/id/tr102153176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GTCS6 2010.07.15. 16:38:14

Hali!
Rákkatoltam a linkedre msn-en, h megnézzem mi a fene ez.
Nem gondoltam volna h saját blogot indottál! :D
Am ez az első bejegyzés nagyon jó lett...
Nem gondoltam h ennyire konkrétan gondolkodsz dolgokról... de ez így van rendjén
Csak így tovább :P
Szió!

Uruviel 2010.07.16. 11:13:57

@GTCS6: Hát köszönöm h elolvastad és örülök ha tetszett ,de legalábbis nem csalódtál :)
A zene meg összehoz...ott voltál Menyéten :D (Y)
süti beállítások módosítása