HTML

Az élet szép... hát neked magyarázzam ??!

Drága Viewer! Ne napi beszámolót várj arról h épp melyik pasival hogyan kavartam... Szeretem az embereket akik még nem lusták gondolkodni,akik szeretnek belegondolni olyan dolgokba és beszélni is róluk,amelyek egyeseknek tabuk,mások meg puszta lustaságból szarnak bele... Én sokszor teszek ilyet...mert fontosnak tartom. 14 évesen nem fogom megváltani a világot ,de ha nem rögzítem valahol az összegyülemlett szennyet a fejemből akkor rohadni kezd..és büdös lesz ... Nem vagyok különleges...mert állítólag mindenki az,ezért senki sem. Egy vagyok a sok közül....nem bánom ha így marad de mégkevésbé ha nem .

Friss topikok

  • Gépsonka007: off egy kuka is több tízezer Forint, szóval jól megszopatnál egy magánszemélyt azzal, hogy tönkre ... (2012.08.26. 14:30) Látszatemberség
  • .........: Értettem amit írtál , most csak 2 cikket szeretnék mutatni: Az egyik: web.axelero.hu/kesz/jel/03_0... (2010.08.08. 04:39) Akkor valljunk...
  • Uruviel: @GTCS6: Hát köszönöm h elolvastad és örülök ha tetszett ,de legalábbis nem csalódtál :) A zene meg... (2010.07.16. 11:13) Akkor egy keveset rólam...

Linkblog

Akkor valljunk...

2010.07.18. 22:43 Uruviel

A vallásosság értelmének boncolgatásával kezdeném... (de ha ott lyukadnék ki h miért egészségesebb a 2,8-as tej a 1,5-ösnél ... hát bocs)

Nem vagyok megkeresztelve amit nem is bánok. A vallás véleményem szerint primítív népbutítás. Az olyan emberekkel nem tudok azonosulni akik Istentől várják a megváltást... Ha majd világvége van és kitör valami kibaszott vulkán,vagy jön egy 150 méter magas tornádó az illető leül a tövébe és azért imádkozik h a lelke a menyországba jusson??!      Nem,ember! Fuss!                                                                                          Ritkán teszem de a multkor hallgattam rádiót... persze mindig vagyok olyan szerencsés h kifogok egy népművészeti vagy egy vallásos adást. Nem egyébként akkor is....  A papbácsi így fogalmazott : "Az az ember aki nem vallásos,egy erkölcsi nulla!"  *hatásszünet*     Hát basszus... hogy ítélkezhet ilyen könnyelműen egy olyan ember aki napi szinten 'tanít' többszázakat? Tudja az ilyen hogy mit beszél? Tudja hogy mi az : erkölcs? Azért lennék szellemileg selejt mert nem várok valami kimutathatatlan csodára hanem cselekszem is?? És az ilyen embereket hiszik profétáknak,meg követik őket és hozzájuk küldik a fiatalságot hittanra ...  a rohatt cölibátus miatt meg megerőszakolják  a kicsike kislányokat... pedofil népbutítók baszki... és akkor csodálkozik ha kiröhögöm!   A skizofrén embereket diliházba küldik de aki síkvallásos azt nem?? Tulajdonképp mind2 sajátmagával beszélget de a skizofrén legalább felfogja h az sajátmaga , a vallásos meg még ehez is sügér... megpróbálja elhitetni önmagával h egy nála feljebb való eddig be nem bizonyított erővel társalog... most őszintén, melyik betegesebb?? Kisebbségi komplexus,azt akarja h valaki parancsoljon neki,h megmondja mit tegyen... az ilyen mennyen katonának vagy mittudomén...

Arra gondoltam hogy kitalálok egy lila óriásgörényt vmi fasza fantázianévvel...mongyuk Metikuskaja(ejtsd: métikuszkájá). Kimegyek a Kossuth utcára pár előre gondosan kinyomtatott szórólappal és megpróbálom elhitetni a jónéppel h ez egy új vallás... Tippeket lehet mondani h kb hányan vennék be! :D

A vallásos emberek befolyásolhatók...és naivak. Alaphelyzetben én is ilyen vagyok és tapasztalatból mondom hogy nem jó. Csalódnom kellett ...nagyon sokszor.Megpróbáltam mindig egyedül,magamban elintézni és ez nem kevésszer sodort olyan erkölcsi határokhoz amiket épeszű ember nem közelít meg... Ilyenkor elgondolkodom rajta h kéne egy olyan ember akinek ilyen helyzetben kiönthetem a lelkem, és mikor rájövök hogy nincs ilyen,elgondolkozok rajta h egyáltalán van-e egy igazi barátom... és szar. Piszok érzés rájönni h nap mint nap annyi de annyi ember vesz körül de egy sem tudja igazán h hogyan gondolkodom a világról...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uruviel.blog.hu/api/trackback/id/tr782159864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

......... 2010.07.20. 13:55:36

Hello.
Az én szubjektív véleményem szerint, hogyha nem vagy megkeresztelve (ami persze nem baj) akkor gondolom nem járattak semmilyen vallást oktató tanórákra sem. Szóval ezáltal csak a dolog egyik oldalát ismered, azaz van egy alapműveltséged teológiából, (mondjuk mindenkinek van, ha nem iskolából tanórákról, akkor a TV-ből, esetleg rádióból), de ha "mélyebben" ismernéd mit is tanít a katolikus egyház, nem ítélkeznél ilyen fennhangon, nem ennyire "erősen". Csak hogy mondjak számokat: Világvallások: 1.Kereszténység: Hívők száma: 2 200 000 000
;2.Iszlám: 1 600 000 000 ;3.Hinduizmus: 1 200 000 000
és még van sok más. Szóval szerinted a vallásos emberek: "befolyásolhatóak, és naivak" , akkor a világ 90% megközelítőleg ilyen. (persze most szőrszálhasogató leszek) A vallás tulajdonképpen miért is "primitív népbutítás"? Talán a TV-ben nincs elég szenny? nincs elég népbutító dolog? gondolj csak a "betelefonálós játékokra", ahol ha bemondod a jó megfejtést talán visszanyered a telefonszámládat... Vagy másik médium: Az újságok "szennylapok", "sztárok","celebek","győzike"(és a többi...), hadd említsek egy olvasottabbat: mondjuk a Blikk... Abban is nincs elég "népbutítás", "sztárpletyka"? Ha már itt tartunk, aki ezeket olvassa meg is érdemli hogy butítsák.(ha már te is ítélkeztél akkor én is)... "Az olyan emberek akik Istentől várják a megváltást", legalább nem céltalanul lődörögnek az életben, ha igazi hívők, megpróbálnak hitük szerint élni (gondolok itt minden vallásra), és őket erősíti a tudat, hogy ha jól éltek itt , fennt is jól fognak-örökre (most speciel a kereszténységre gondoltam). Van aki a világi életben, és van aki a mennyben akar boldog lenni, de valahol mindenképpen...
Ha világvége lesz hova fusson? :)
A rádióban hallott mondat gondolom ki lett ragadva a saját szövegkörnyezetéből. Így tényleg könnyelműen hangzik.
Valószínűleg egy pap jobban tudja egy átlag embernél mi az erkölcs.
Amiatt szerintem senki sem szellemileg selejt mert nem hisz Istenben.
A cölibátussal én sem értek egyet. A mai korban , évszázadban teljesen elavult, idejét múlt dolog. És vannak akik ezt nem tudják elviselni. Emiatt történtek az erőszakok is, bár mivel az egyház embereiről van szó, ez a dolog még nagyobb hangsúlyt kapott.
De mondjuk nem szabad általánosítani, nem az összes pap pedofil népbutító.
Pontosítanék egy kicsit: "a skizofréniát a köznyelv olykor tévesen a disszociatív személyiségzavarral azonosítja. A valóságban a skizofrénia nem azonos a többszörös személyiséggel." Nem feltétlen többszörös személyiségű a skizofrén, bár nem ritka az sem.
("hasadásos elmezavar kóros állapot, a gondolatok, érzések és cselekedetek közötti összhang felbomlása.")
És a skizofrén legtöbbször nem tudja hogy magával beszélget. Maximum mikor "meggyógyul". Éppen ezért beteg mert nem tudja hogy magával beszélget.
A hívő ezzel szemben az Istenéhez szól.
"Be nem bizonyított erő" - ez igaz. nincs bebizonyítva. de ha be lenne hinnél benne?...
Egy normális hívő nem azt akarja hogy parancsoljanak neki, hanem segítséget kér, Isten segítségét. Bízik benne hogy imáját meghallgatja az istene, és lelki segítséget ad neki.
Ha befolyásolhatóak és naivak, akkor már régen valamilyen szervezet világuralomra tört volna , mivel mint mondtam az emberek 90%-a vallásos. Nem tudom milyen befolyásolhatóságra gondolsz. Ha más ember általira, az egyház vagy egyéb szervezet általira? ...
Ha nem tudod kiönteni a lelked embernek, tedd meg Istennek (haha)...

Lehet hogy amit leírtam nem igaz. Mondom ez szubjektív véleményem.(Ahogy neked is ez a blog.)
U.i.: cotcot.hu/kozosseg/cikk/3552
www.vargamakai.com/aeistenhianya.html
www.freeweb.hu/bibliaeve/f1.htm
Üdv.

Uruviel 2010.07.23. 23:43:40

Szubjektív véleméynt szubjektív véleménnyel...ez így nem lesz könnyű :D
Lehet h erősen fogalmaztam...sőt...de jómagam valóban közelebb állok az ateizmushoz mint a vallásossághoz/hívőséghez...
Elég sok ismerősömtöl kaptam visszajelzért a bloggal kapcsolatban már most,nem feltétlenül pozitívat... tény hogy tapasztalatlan vagyok még ilyen keményen bírálni egy olyan "eszmét" aminek ilyen sokan hódolnak (de szerintem az is tény h te ,kedves kommentáló, idősebb vagy nálam,vallásos,és jártasabb a témában)
Persze itt most jöhetne h akkor minek vágtam bele a vallás dologba?? lehet hogy nem volt jó ötlet de mostmár nem szállok ki,nem vallana rám
A média egy másik kérdés,amiről én nem ejtettem szót,és nem montam h bármennyivel is több értelme lenne mint a vallásnak...nincs.Valóban.Sőt...
Nem járok templomba,de tévét is keveset nézek ,egyikben sem hiszek... itt megint előjön hogy akkor miben hiszek? Én NEM "lődörgök céltalanul az életben"! Nem gondolom h ha vallásos lennék, akkor bármennyivel is több lennék...
Ha bizonyítanák Isten létezését sem hinnék benne,nem... ez részben talán betudható egyfajta kamaszkori lázadásnak,igen,ki akarok tűnni,nem akarok 12egytucat ember lenni... ezzel most magam ellen is beszéltem de sokszor megeteszem...
És hogy hova fusson? ... hát ne a templomba :D ...
A rádióadásból kiragadott mondat számomra még mindig sokkoló ... vallásosként nyilván véded,érthető.Tiszteletem a kivételesn intelligens papoknak,akikvalóban elhívatottságból mentek annak aminek de vélyeméynem szerint nem ez a jellemző.Erkölcs kérdésben pedig nem gondolom hogy egy pap bármennyivel is többet tudn a tizsta erkölcsről mint mongyuk egy falusi parasztember,akit valamilyen okból kifolyólag nem keresztetltettek meg,de tisztább,dolgosabb élete volt,mint mongyuk némelyik papnak...
Nem vagyok orvos ,így a skizofrénia kérdésének feszegetése megint nem az én asztalom és talán kár volt a történetbe szőni... bár lehet h nem tudja h magával beszélget,de amíg Istent létezését nem bizonyítják addig megin nem értem miről beszélünk...
Szóval akkor "egy normális hívő" segítséget kér a bebizonyítatlan erőtől...miért? miért egy erőtől kér segítséget? mért egy olyantól amiről csak HISZI hogy létezik?... a hit is furcsa dolog,én is sokmindenben hiszek... talán egy felettünk álló valamiféle erőben is de az nem az akit'Isten'-nek neveznek...hoyg miért nem? Isten egy sokak által elfogadott/szeretett mi is? fogalom...személy...nem kötök bele,inkább kitalálok magamnak egy istent...miértisne?
Egy bebizonyítatlan erő nem hallgatja meg az imád,nem segít...
Lehet hogy valahol egy középkorú nő gyermeke ittasan vezetett a 8ason,a nő imádkozott h a fiú ne karambolozzon,nem karambolozott,a nő elkönyvelte h Isten segített...Másnap a fiát elütötte egy ittas vezető,a fia és a sofőr is meghalt,lehet hogy a sofőr anyja is imádkozott...akkor mért ütötte el? mert Isten úgy akarta? és akkor ezentúl mit kér a középkorú nő? hogy a fia lelke a mennybe szálljon? Ha a nő másnap leveri a polcról a fia utolsó fényképét,az összetörik,az véletlen? v azt is Isten akarta? h a nő felejtsen? akkor mért nem halt meg a fiú már akkor amikor ő vezetett ittasan? Isten nem figyelt oda eléggé? Elfelejtette a nő imáját? Isten egy tökéletes bebizonyítatlan erő...szállóigévé vált :'senki nem tökéletes' Miért pont Isten lenne az? Mert ő teremtett? és azt ki bizonyítja? realista vagyok...talán túlságosanis,és egyre jobban...de egyre kevésbé bánom.
Milyen befolyásolhatóságra? ezt neked jobban kéne tudnod...te kérsz segítséget,te nem hagyod magad "céltalanul lődörögni" hanem "segítséget kérsz"... ez nem befolyásolhatóság?

......... 2010.08.08. 04:39:07

Értettem amit írtál , most csak 2 cikket szeretnék mutatni:
Az egyik: web.axelero.hu/kesz/jel/03_02/vallas.html
(ez az erkölcsről szól)

Ez pedig az amit te részben leírtál:
hu.wikipedia.org/wiki/Ateizmus
(itt az Érvek az ateizmus mellett c. Cikket ajánlom szives figyelmedbe)

(az ittas vezetős részhez: tudom hogy kicsit közhely, de: "Isten útjai kifürkészhetetlenek"
Tulajdonképpen gondolhatjuk azt is hogy minden okkal történik)(ezt a lezáratlan gondolatsort nem is viszem inkább tovább)
süti beállítások módosítása